Lelaki Kuat! Waduh, Apaan Tuh?

Lelaki kuat masih sublim pengertiannya. Apakah maksud lelaki kuat dalam artian memiliki banyak uang alias kuat finansial, ataukah kuat dalam artian "tanda kutif", ya?

Saya pun tidak mengerti hendak dibawa kemana isi postingan ini. Apakah judul "lelaki kuat" ini hanya bermaksud menembak keyword "lelaki kuat"? ataukah saya hanya iseng belaka, a.k.a tanpa bermaksud apa-apa.

Ya sudahlah, daripada postingan dengan judul lelaki kuat ini tidak punya kemudi dan tidak ada yang mengemudikan, saya isi saja dengan cara menjadi lelaki kuat melalui obat herbal (haha..).

lelaki kuat
Ilustrasi: Lelaki Kuat

Yaa.., berbicara masalah ini, pastinya tidak jauh dari tema jamu kuat lelaki bisa membuat lelaki menjadi kuat.

Okelah kalo begitu.

Lantas bagaimana cara menjadi lelaki kuat ala obatherbalalami.com itu, ya? Yuuk...

Oya, sebelumnya ijinkan saya bercerita sejenak. ya!

Saat tooth kibord mengetikkan kata "lelaki kuat", waktu itu saya menemukan postnya ajian kuat s3ks khusus lelaki. Dikatakan bahwa "Ajian kuat seks ini bila dibaca sebelum melakukan hubungan s3ksual, maka p3nis akan menguat bahkan membesar sebagaimana yang dikehendaki. Dengan kata lain, bagi yang sudah menguasainya, dijamin tidak akan pernah loyo walau tubuh sudah dimakan oleh usia".

Sayangnya untuk mendapatkan ilmu itu perlu usaha yang keras, setidaknya menurut saya, yaitu mendaftar dan login di websitenya.

End...

So, menurut wikipedia.org, lelaki kuat alias lelaki hebat, malahan saya menemukan definisi berikut "Lelaki Hebat merupakan album studio ketiga karya band Seventeen. Album ini dirilis pada tahun 2008 melalui label Nagaswara. Singel yang dirilis dari album ini adalah "Selalu Mengalah", "Untuk Mencintaimu", "Lelaki Hebat", dan "Jalan Terbaik". http://id.wikipedia.org/wiki/Lelaki_Hebat
Hihi.. :) malahan tidak nyambung ya...

Baiklah, lelaki kuat ala obatherbalalami.com pastinya anda mengharapkan ramuan untuk kuat seks, betul apa betul? Siip..thanks udah tidak muna, ya!

Untuk mendapatkan cara ini silahkan selusuri saja label ini, ya! Atau boleh juga yang ini!

Pokone.. hidup lelaki kuat.

0 Response to "Lelaki Kuat! Waduh, Apaan Tuh?"

Poskan Komentar